torsdag 13 mars 2014

Äntligen tillbaka!!!

Hej nu är jag tillbaka ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Nu ska jag berätta mer om mig själv.  När jag var 13 år så var det mitt värsta år i skolan. Jag hatar skolan jag tycker att skolan kan försvinna och många av er håller säkert med om det... Nej men nå ska jag berätta om mig. Jag är smal  och jag har blont hår, jag har blå ögon.Jag tycker jag är snäll. Jag bor i en trea på österplan i Stockholm. Jag har en rumskompis som jag bor med, han heter Robert Gustavsson ja komiken. Vi är galna tillsammans och festar mycket. Jag tycker synd om barnen i Afrika jag skänkte 30.000 av mina vinst pengar. Nu ska jag vara borta i ett år och resa jorden runt så jag kommer inte blogga på ett år hej då.






































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar