måndag 3 mars 2014

Välkomna!

Välkomna till min blogg.
Jag är en kille som bor i en liten stuga i skogen. jag vet inte hur gammal jag är jag tappade räkningen vid 14 år.Jag är ganska kort. Jag har ganska långt, brunt hår. Jag är hårig och äger bara ett par byxor som är en trasa av leopardskinn. Jag är verkligen inte smart för att mina föräldrar hade inte råd med min utbildning. Därför hatar jag mina föräldrar mycket, men mamma mest. Jag är skit bra på fotboll tho och parkour mest för att jag bor i skogen. Och min favo film är bilar för det är det ända som sänds på min tv för jag har bara en kanal. Jag hatar allt och alla. jag har inga vänner. Mina föräldrar dog när jag var ca 6år bra för jag hatar de ändå. Jag har två systrar en jobbar på nån strippclub och den andra jobbar på McDonalds.
Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar