torsdag 13 mars 2014

Jippi!!

Tjenare!!!
 Jag är tillbaka och gissa hur det gick för mig under matchen. Jag blev matchens bästa spelare och kommer att bli scoutad till Miami i USA! Jag kommer att få vara med och spela med Miami Heat, och träffa min basket-idol LeBron James!
Jag åker imorgon och kommer tillbaka till om ett år, så därför kommer inte jag att kunna blogga något mer.
Detta blir mitt sista inlägg.
Jag kommer att åka med min bästa vän Patrick, som också spelar i Uppsala Basket.

Förresten vann vi mot Södertälje med 90-83. Jag gjorde ungefär 50 av dessa mål.

När jag kommer hem igen ska jag fortsätta att plugga till idrottslärare på Uppsala Universitet.

Kom ihåg att fortsätta att spela basket och studsa lite med en boll för att hålla igång bollkänslan.

Hej då och spela basket! Ha det bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar